Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
5 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 3
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Και άλλο μήνυμα από τη σχετική συζήτηση.
Καλησπέρα στη λίστα,
Είχα κ εγώ σκοπό να γράψω για τις ελάχιστες (μέχρι στιγμής) εμπειρίες μου από ένα "καλό" ξένο πανεπιστήμιο και χαίρομαι που έχει ήδη αρχίσει να γίνεται συζήτηση. Αυτές τις 2 βδομάδες που είμαι εδώ, πραγματικά είδα αυτό που λένε και οι προηγούμενοι, οτι το επίπεδο σπουδών στο ΑΠΘ είναι πολύ υψηλό και είναι πολύ κρίμα που έχουμε τα προβήματα που έχουμε εξαιτίας του αγαπητού μας υπουργείου (κυρίως).
Λοιπόν, μόλις τελείωσα 5ο έτος και αποφάσισα το 6ο να παω ερασμους στη Σουηδία στο Chalmers.
Ας ξεκινήσω, λοιπόν, με την πρώτη μέρα του καλωσορίσματος σε αυτή τη σχολή. Ζεστό καλωσόρισμα, αλλά βαρέθηκα να ακούω για το πόσο καλό πανεπιστήμιο είναι και πόσο καλύτερο είναι απο το KTH της Στοκχόλμης (ναι, έχουν μια κόντρα μεταξύ τους). Μας έλεγαν συνέχεια πόσο πολύ θα μας βοηθήσουν και πόσο καλή σχέση έχουν με τις εταιρείες. Ότι θα έχουμε guest καθηγητές από την ερικσον και δε συμμαζεύται και φυσικά πόσο τυχεροί είμαστε που γίναμε κομμάτι του πανεπιστημίου τους! Ναι, το πουλάν καλά το προϊόν!
Ας δούμε όμως λίγο τη διάρθρωση και το πρόγραμμά τους. 4 μαθήματα το εξάμηνο, κάθε εξάμηνο χωρίζεται σε 2 περιόδους, άρα 2 μαθήματα την περίοδο. Γιούπι! Αυτό ισχύει σε όλα τα προγράμματα μαστερ, με εξαίρεση κανά 2 που αντί για 2 μαθήματα μπορεί να έχουν μέχρι 4. Τα πόσα θα επιλέξει ο κάθε φοιτητής είναι στο χέρι του. Έχει τη δυνατότητα να πάρει από 1-4. Βέβαια, όσοι πήραν 3, μου είπαν ότι είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Έχουν 3 επαναληπτικές εξεταστικές (Ιανουάριο, Απρίλιο, Αύγουστο). Καθε εξάμηνο έχεις μια λίστα μαθημάτων. Κάποια είναι υποχρεωτικά, κάποια επιλογης και από εκεί διαλέγεις ποια 4 θα πάρεις. Τελευταίο εξάμηνο παιρνεις διπλωματική (ή και τελευταιο χρόνο, ανάλογα με τα credits της διπλωματικής) η οποία συνήθως είναι κοινή για όλους και αλλάζει καθε χρόνο σχεδόν. Όλα καλά ως εδώ.
Ας δούμε όμως τι κάνουν σε αυτά τα έρμα μαθήματα. Εγώ ως τηλέπ και επειδή ήθελα να αναγνωριστούν τα μαθηματά μου πήρα Fiber optical communications και Introduction to communication engineering (αντίστοιχα των Οπτικών επικοινωνιών και των Ψηφιακών τηλεπ Ι).
1ο μάθημα οπτικών
χμμμμ... αίθουσα με 10 άτομα, slides και πίνακας για διευκρινήσεις. Αφού αρχιζει το μάθημα, αρχίζω κ εγώ να έχω deja-vu. Ίδιο και απαραλλαχτο με το δικό μας. Λες και έβλεπα τον κο Κριεζή να μου κάνει οπτικές και να μου μιλάει στα αγγλικά. Και το βιβλίο που μας δίνουν το ίδιο. Είναι δυνατόν? Η μόνη διαφορά φυσικά ήταν στην έκδοση και στην τιμή! Τελευταία εκδοση στο Chalmers, προτελευταία στο ΑΠΘ. 60+ ευρωπουλα στο Chalmers, τσαμπα (μέχρι στιγμης) στο ΑΠΘ. Λέω μια χαρά είμαστε! Θα πάρω το ελληνικό για να δώσω (στις 5ωρες εξετασεις τους), αλλά πρέπει να πάρω την άδεια του γραμματέα για να φέρω αλλο βιβλίο εκτός από αυτο που ορίζει ο καθηγητής.
Ας πάμε όμως στους φοιτητές και το επίπεδο... Ο καθηγητής λεει πως πρέπει να γνωριζουμε πεδίο και κυματοδηγηση. (ενώ μιλάμε στην ελλάδα για το οτι τα θέλουμε όλα ετοιμα, ας δουμε τους ξένους φοιτητές) Το 1/3 φοιτητων σε μάστερ ζητούσαν συγκεκριμένο βιβλίο για να διαβάσουν! Και φυσικά η ύλη σελίδα σελίδα!
Και οι ασκήσεις από τον αγαπητό διδακτορικό επιπέδου..... 1ου ετους??? Ναι, ήταν περίφανος που ξέραμε τον τύπο c=λf, και φυσικά έφαγε 5 σειρές για να λύσει ένα 10log(e^(-aL))=κατι, βρείτε το a. Ναι, έπρεπε να μας το δείξει αναλυτικά πως λύνεται. Το μάθαμε και αυτό! Φυσικά, τα παλιά θέματα που κοίταξα είναι πολύ πιο δύσκολα, αλλα μας έχουν δώσει ασκησούλες για το σπίτι (επιπέδου εξετάσεων) που θα μας δώσουν και μπόνους μοναδούλες. Το εργαστήριο την επόμενη βδομάδα θα το δούμε...
Το μεγάλο παρτυ, βεβαια, έγινε στις ψηφιακές. Εκεί ήμασταν 30 άτομα (είναι μάθημα κοινό σε 3-4 μαστερ). Λοιπόν. Εκεί μαθαμε τον φουριε, τη συνελιξη και το δυαδικο! Ναι, μιλάμε για μαθημα 1ου και 2ου ετους μαστερ. Τον φουριε τον μαθαμε φυσικα με τον τυπο και τις ιδιοτητες του (όχι κυριε Δημάκη, ούτε εκεί μαθαινουν ΤΙ σκατά είναι αυτός ο Φουριε που παντου το συνανταμε). Το δε δυαδικο είχε πιο πλάκα. "Λοιπόν παιδιά, επειδη οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε 10 δαχτυλα στα χερια και στα ποδια, έχουμε μάθει να μετράμε με βάση το 10, υπάρχει όμως και το 2αδικο σύστημα και το 8αδικό. πχ 1,2,3,4,5,6,7 μετά δεν πάει το 8, ξαναρχίζει και 7+7 δεν κάνει 14! Ναι, το 1/3 δεν ηξερε 2αδικο! Βέβαια εδω θα κάνουμε και project, και το καλυτερο θα παρουσιαστει στην ερικσον, οπου θα μας πανε και σε ενα workshop και θα ερθει και guest να μας διδαξει!
Και από εδώ πάμε στο σεμινάριο μάτλαμπ! Θυμάστε τι κάναμε στο 1ο έτος??? Ε, αυτά κάναμε και εδώ! Και ναι, οι μισοί φοιτητές δεν είχαν ΞΑΝΑΔΕΙ ματλαμπ.
Συμπέρασμα..... Μπορεί να είμαστε, όπως είμαστε, ανοργάνωτοι, να έχουμε έλειψη σε υποδομές και καθηγητές... Μπορεί να μη μας αποβάλουν από τη σχολή επειδή αντιγράψαμε ή και να φτάνουμε 6ο έτος και να χρωστάμε 20 μαθλήματα (καλή ώρα), αλλά τουλάχιστον όταν θα πάρουμε αυτό το έρμο το χαρτί, θα έχουμε γνώσεις και θα έχουμε αποκτήσει την υπομονή και την επιμονή που χρειάζεται για να μάθουμε οτιδήποτε καινούριο που θα χρειαστεί στη δουλειά ή στις μετέπειτα σπουδές μας.
ΥΓ:Ολοι οι παραπάνω θα παρουν μαστερ και μεις οχι! Γιουπι!
ΥΓ2: περσι ήταν 5 έλληνες στα μάστερ, φέτος κοντεύουν τους 30....
Καλησπέρα στη λίστα,
Είχα κ εγώ σκοπό να γράψω για τις ελάχιστες (μέχρι στιγμής) εμπειρίες μου από ένα "καλό" ξένο πανεπιστήμιο και χαίρομαι που έχει ήδη αρχίσει να γίνεται συζήτηση. Αυτές τις 2 βδομάδες που είμαι εδώ, πραγματικά είδα αυτό που λένε και οι προηγούμενοι, οτι το επίπεδο σπουδών στο ΑΠΘ είναι πολύ υψηλό και είναι πολύ κρίμα που έχουμε τα προβήματα που έχουμε εξαιτίας του αγαπητού μας υπουργείου (κυρίως).
Λοιπόν, μόλις τελείωσα 5ο έτος και αποφάσισα το 6ο να παω ερασμους στη Σουηδία στο Chalmers.
Ας ξεκινήσω, λοιπόν, με την πρώτη μέρα του καλωσορίσματος σε αυτή τη σχολή. Ζεστό καλωσόρισμα, αλλά βαρέθηκα να ακούω για το πόσο καλό πανεπιστήμιο είναι και πόσο καλύτερο είναι απο το KTH της Στοκχόλμης (ναι, έχουν μια κόντρα μεταξύ τους). Μας έλεγαν συνέχεια πόσο πολύ θα μας βοηθήσουν και πόσο καλή σχέση έχουν με τις εταιρείες. Ότι θα έχουμε guest καθηγητές από την ερικσον και δε συμμαζεύται και φυσικά πόσο τυχεροί είμαστε που γίναμε κομμάτι του πανεπιστημίου τους! Ναι, το πουλάν καλά το προϊόν!
Ας δούμε όμως λίγο τη διάρθρωση και το πρόγραμμά τους. 4 μαθήματα το εξάμηνο, κάθε εξάμηνο χωρίζεται σε 2 περιόδους, άρα 2 μαθήματα την περίοδο. Γιούπι! Αυτό ισχύει σε όλα τα προγράμματα μαστερ, με εξαίρεση κανά 2 που αντί για 2 μαθήματα μπορεί να έχουν μέχρι 4. Τα πόσα θα επιλέξει ο κάθε φοιτητής είναι στο χέρι του. Έχει τη δυνατότητα να πάρει από 1-4. Βέβαια, όσοι πήραν 3, μου είπαν ότι είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Έχουν 3 επαναληπτικές εξεταστικές (Ιανουάριο, Απρίλιο, Αύγουστο). Καθε εξάμηνο έχεις μια λίστα μαθημάτων. Κάποια είναι υποχρεωτικά, κάποια επιλογης και από εκεί διαλέγεις ποια 4 θα πάρεις. Τελευταίο εξάμηνο παιρνεις διπλωματική (ή και τελευταιο χρόνο, ανάλογα με τα credits της διπλωματικής) η οποία συνήθως είναι κοινή για όλους και αλλάζει καθε χρόνο σχεδόν. Όλα καλά ως εδώ.
Ας δούμε όμως τι κάνουν σε αυτά τα έρμα μαθήματα. Εγώ ως τηλέπ και επειδή ήθελα να αναγνωριστούν τα μαθηματά μου πήρα Fiber optical communications και Introduction to communication engineering (αντίστοιχα των Οπτικών επικοινωνιών και των Ψηφιακών τηλεπ Ι).
1ο μάθημα οπτικών
χμμμμ... αίθουσα με 10 άτομα, slides και πίνακας για διευκρινήσεις. Αφού αρχιζει το μάθημα, αρχίζω κ εγώ να έχω deja-vu. Ίδιο και απαραλλαχτο με το δικό μας. Λες και έβλεπα τον κο Κριεζή να μου κάνει οπτικές και να μου μιλάει στα αγγλικά. Και το βιβλίο που μας δίνουν το ίδιο. Είναι δυνατόν? Η μόνη διαφορά φυσικά ήταν στην έκδοση και στην τιμή! Τελευταία εκδοση στο Chalmers, προτελευταία στο ΑΠΘ. 60+ ευρωπουλα στο Chalmers, τσαμπα (μέχρι στιγμης) στο ΑΠΘ. Λέω μια χαρά είμαστε! Θα πάρω το ελληνικό για να δώσω (στις 5ωρες εξετασεις τους), αλλά πρέπει να πάρω την άδεια του γραμματέα για να φέρω αλλο βιβλίο εκτός από αυτο που ορίζει ο καθηγητής.
Ας πάμε όμως στους φοιτητές και το επίπεδο... Ο καθηγητής λεει πως πρέπει να γνωριζουμε πεδίο και κυματοδηγηση. (ενώ μιλάμε στην ελλάδα για το οτι τα θέλουμε όλα ετοιμα, ας δουμε τους ξένους φοιτητές) Το 1/3 φοιτητων σε μάστερ ζητούσαν συγκεκριμένο βιβλίο για να διαβάσουν! Και φυσικά η ύλη σελίδα σελίδα!
Και οι ασκήσεις από τον αγαπητό διδακτορικό επιπέδου..... 1ου ετους??? Ναι, ήταν περίφανος που ξέραμε τον τύπο c=λf, και φυσικά έφαγε 5 σειρές για να λύσει ένα 10log(e^(-aL))=κατι, βρείτε το a. Ναι, έπρεπε να μας το δείξει αναλυτικά πως λύνεται. Το μάθαμε και αυτό! Φυσικά, τα παλιά θέματα που κοίταξα είναι πολύ πιο δύσκολα, αλλα μας έχουν δώσει ασκησούλες για το σπίτι (επιπέδου εξετάσεων) που θα μας δώσουν και μπόνους μοναδούλες. Το εργαστήριο την επόμενη βδομάδα θα το δούμε...
Το μεγάλο παρτυ, βεβαια, έγινε στις ψηφιακές. Εκεί ήμασταν 30 άτομα (είναι μάθημα κοινό σε 3-4 μαστερ). Λοιπόν. Εκεί μαθαμε τον φουριε, τη συνελιξη και το δυαδικο! Ναι, μιλάμε για μαθημα 1ου και 2ου ετους μαστερ. Τον φουριε τον μαθαμε φυσικα με τον τυπο και τις ιδιοτητες του (όχι κυριε Δημάκη, ούτε εκεί μαθαινουν ΤΙ σκατά είναι αυτός ο Φουριε που παντου το συνανταμε). Το δε δυαδικο είχε πιο πλάκα. "Λοιπόν παιδιά, επειδη οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε 10 δαχτυλα στα χερια και στα ποδια, έχουμε μάθει να μετράμε με βάση το 10, υπάρχει όμως και το 2αδικο σύστημα και το 8αδικό. πχ 1,2,3,4,5,6,7 μετά δεν πάει το 8, ξαναρχίζει και 7+7 δεν κάνει 14! Ναι, το 1/3 δεν ηξερε 2αδικο! Βέβαια εδω θα κάνουμε και project, και το καλυτερο θα παρουσιαστει στην ερικσον, οπου θα μας πανε και σε ενα workshop και θα ερθει και guest να μας διδαξει!
Και από εδώ πάμε στο σεμινάριο μάτλαμπ! Θυμάστε τι κάναμε στο 1ο έτος??? Ε, αυτά κάναμε και εδώ! Και ναι, οι μισοί φοιτητές δεν είχαν ΞΑΝΑΔΕΙ ματλαμπ.
Συμπέρασμα..... Μπορεί να είμαστε, όπως είμαστε, ανοργάνωτοι, να έχουμε έλειψη σε υποδομές και καθηγητές... Μπορεί να μη μας αποβάλουν από τη σχολή επειδή αντιγράψαμε ή και να φτάνουμε 6ο έτος και να χρωστάμε 20 μαθλήματα (καλή ώρα), αλλά τουλάχιστον όταν θα πάρουμε αυτό το έρμο το χαρτί, θα έχουμε γνώσεις και θα έχουμε αποκτήσει την υπομονή και την επιμονή που χρειάζεται για να μάθουμε οτιδήποτε καινούριο που θα χρειαστεί στη δουλειά ή στις μετέπειτα σπουδές μας.
ΥΓ:Ολοι οι παραπάνω θα παρουν μαστερ και μεις οχι! Γιουπι!
ΥΓ2: περσι ήταν 5 έλληνες στα μάστερ, φέτος κοντεύουν τους 30....
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
http://www.ee.auth.gr/greek/anakoinwseis/anakoinwsh/date/2011/09/08/2009-10-8.html
Σήφη θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να μάθεις το μέσο όρο πρώτου έτους της Όρφαινας...
Σήφη θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να μάθεις το μέσο όρο πρώτου έτους της Όρφαινας...
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Phoenix- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Βεροια
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Pou einai to asteio?
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
στο οτι ρωτησες να μαθεις τον μεσο ορο της ορφαινας...
Phoenix- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Βεροια
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
AEK21 έγραψε:Pou einai to asteio?
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
εεε....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ και συ...
Phoenix- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Βεροια
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
α
Έχει επεξεργασθεί από τον/την AEK21 στις Παρ Φεβ 17, 2012 5:12 am, 2 φορές συνολικά
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
http://www.teleinfom.teiep.gr/index.php?id=15
Τυχαία (not) βρέθηκα σε αυτή τη σελίδα και απελπίστηκα όταν είδα το πρόγραμμα σπουδών.
Τώρα αυτοί ή τα μαθαίνουν όπως να ναι για να λένε ότι απλά κάτι κάνουν ή τα μαθαίνουν καλύτερα από μας γιατί παίρνουν ότι χρειάζεται και όχι θεωρητικές παπάρες.
Εντάξει, μηχανικοί δεν θα γίνουν ποτέ, αλλά γαμώτο, θέλω να κάνω κάτι που θα με διαφοροποιεί από όλες τις υπόλοιπες μαλακίες σχολές (σθε included) και θα δικαιολογεί τον κόπο μου. Με τον τομέα τηλεπ νομίζω γίνεται σίγουρα αυτό και πολλοί λένε ότι γίνεται και από τον τομέα ηλεκτρονικής αλλά αμφισβητώ το κατά πόσον είναι δεδομένο. Δηλαδή μπορεί να ασχοληθείς με υπολογιστές και να γίνεις χρυσόπουλος/τουλής, μπορεί όμως να καταλήξεις και καθηγητής σε σχολείο. Μπορεί να ασχοληθείς με ηλεκτρονικά και να πας σε κάποιο ερευνητικό κέντρο ή μπορεί να σου φάει τη θέση κάποιος από τει ηλεκτρονικής -στην Ελλάδα- επειδή παίρνει λιγότερα. Μόνο ο ΑΕ μας σώζει νομίζω.
Επίσης θέλω να πάω εδώ και να μην έχω τον κάθε άχρηστο failman που τελείωσε πληροφορική να μου την λέει.
ΤΙ να κάνω?
edit: Αυτό που είναι πιο αγχωτικό είναι ότι ακόμα και αυτοί οι 'αποτυχημένοι' έχουν κάνει κάτι και ξέρουν κάποια πράγματα και εμείς δεν είμαστε ακόμα στο επίπεδό τους, απλά τους θεωρούμε αποτυχημένους γιατί νομίζουμε ότι μπορούμε άνετα να πάμε καλύτερα από αυτούς.
Τυχαία (not) βρέθηκα σε αυτή τη σελίδα και απελπίστηκα όταν είδα το πρόγραμμα σπουδών.
Τώρα αυτοί ή τα μαθαίνουν όπως να ναι για να λένε ότι απλά κάτι κάνουν ή τα μαθαίνουν καλύτερα από μας γιατί παίρνουν ότι χρειάζεται και όχι θεωρητικές παπάρες.
Εντάξει, μηχανικοί δεν θα γίνουν ποτέ, αλλά γαμώτο, θέλω να κάνω κάτι που θα με διαφοροποιεί από όλες τις υπόλοιπες μαλακίες σχολές (σθε included) και θα δικαιολογεί τον κόπο μου. Με τον τομέα τηλεπ νομίζω γίνεται σίγουρα αυτό και πολλοί λένε ότι γίνεται και από τον τομέα ηλεκτρονικής αλλά αμφισβητώ το κατά πόσον είναι δεδομένο. Δηλαδή μπορεί να ασχοληθείς με υπολογιστές και να γίνεις χρυσόπουλος/τουλής, μπορεί όμως να καταλήξεις και καθηγητής σε σχολείο. Μπορεί να ασχοληθείς με ηλεκτρονικά και να πας σε κάποιο ερευνητικό κέντρο ή μπορεί να σου φάει τη θέση κάποιος από τει ηλεκτρονικής -στην Ελλάδα- επειδή παίρνει λιγότερα. Μόνο ο ΑΕ μας σώζει νομίζω.
Επίσης θέλω να πάω εδώ και να μην έχω τον κάθε άχρηστο failman που τελείωσε πληροφορική να μου την λέει.
ΤΙ να κάνω?
edit: Αυτό που είναι πιο αγχωτικό είναι ότι ακόμα και αυτοί οι 'αποτυχημένοι' έχουν κάνει κάτι και ξέρουν κάποια πράγματα και εμείς δεν είμαστε ακόμα στο επίπεδό τους, απλά τους θεωρούμε αποτυχημένους γιατί νομίζουμε ότι μπορούμε άνετα να πάμε καλύτερα από αυτούς.
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Αυτοματισμούς δεν έχει η σχολή που έδειξες.
Η αλήθεια είναι ότι αν γουστάρεις και τα 3 πράγματα που έχει ο τομέας ηλεκτρονικής και ηυ, δηλαδή αυτοματισμούς, ηλεκτρονικά, πληροφορική, θα γίνεις ανίκητος (!)
Εννοώ, θα ξέρεις πολλά και θα διαφοροποιείσαι από τους άλλους.
Τηλεπ δεν ξέρω αν διαφοροποιείσαι γενικά από μια απλή σχολή τηλεπικοινωνιών που έχει στο Βόλο νομίζω, απλώς τελικά το θέμα είναι τι μαθήματα και αντικείμενα σ'αρέσουν. Το "θα μου φάει τη θέση αυτός ή όχι;" είναι βλακεία να το σκέφτεσαι γιατί δεν μπορούμε να ξέρουμε τίποτα από τώρα. Απλώς κάνεις την προσπάθειά σου με όσα έχεις και βλέπεις. Και εν τω μεταξύ προσπαθείς να κάνεις αυτήν την προσπάθεια όσο γίνεται πιο εύκολη διαλέγοντας κάτι που σου αρέσει και δεν το κάνεις από αγγαρεία (όσο γίνεται).
ΑΕ τι είναι; Αυτόματος Έλεγχος;
Η αλήθεια είναι ότι αν γουστάρεις και τα 3 πράγματα που έχει ο τομέας ηλεκτρονικής και ηυ, δηλαδή αυτοματισμούς, ηλεκτρονικά, πληροφορική, θα γίνεις ανίκητος (!)
Εννοώ, θα ξέρεις πολλά και θα διαφοροποιείσαι από τους άλλους.
Τηλεπ δεν ξέρω αν διαφοροποιείσαι γενικά από μια απλή σχολή τηλεπικοινωνιών που έχει στο Βόλο νομίζω, απλώς τελικά το θέμα είναι τι μαθήματα και αντικείμενα σ'αρέσουν. Το "θα μου φάει τη θέση αυτός ή όχι;" είναι βλακεία να το σκέφτεσαι γιατί δεν μπορούμε να ξέρουμε τίποτα από τώρα. Απλώς κάνεις την προσπάθειά σου με όσα έχεις και βλέπεις. Και εν τω μεταξύ προσπαθείς να κάνεις αυτήν την προσπάθεια όσο γίνεται πιο εύκολη διαλέγοντας κάτι που σου αρέσει και δεν το κάνεις από αγγαρεία (όσο γίνεται).
ΑΕ τι είναι; Αυτόματος Έλεγχος;
Joseph- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 2242
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Joseph έγραψε:ΑΕ τι είναι; Αυτόματος Έλεγχος;
Ναι.
Thanks. Με κάλμαρες λίγο.
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Διάβασα και τις 13 σελίδες αυτού
https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=22933.0
και νταξ, καλά τα λέγαν τα παιδιά.
Yeah, ηλεκτρονική rulez... Νομίζω.
https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=22933.0
και νταξ, καλά τα λέγαν τα παιδιά.
Yeah, ηλεκτρονική rulez... Νομίζω.
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Αστεία αστεία, ο software engineer λέει άσχημα.
Άλλα θα πάω τηλεπικοινωνίες...
Άλλα θα πάω τηλεπικοινωνίες...
Joseph- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 2242
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Κατάλαβα τι μου φταίει πραγματικά στις τηλεπικοινωνίες. Και το δηλώνω συνειδητά.
Δεν έχω περάσει κανένα πεδίο, που με οδηγεί στο να μην έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου σχετικά με αυτά τα μαθήματα. Κατ' επέκταση πιστεύω ότι για να περάσεις αυτά τα μαθήματα (7 πεδία συνολικά-και βάζω και τα επιλεγόμενα μέσα γιατί είναι respect αντικείμενο και πιστεύω ότι αν πας τηλεπ επιβάλλεται να τα πάρεις) πρέπει να γίνεις μύστης και για να το πετύχω αυτό (τουλάχιστον με τις δικές μου δυνατότητες) θα χρειαστώ πάνω από 5 χρόνια σίγουρα.
Αστεία αστεία, για αυτό μπήκα στη σχολή και μόνο αυτό snobάρω πλέον και δεν θέλω να ασχοληθώ για μερικούς σοβαρούς και λιγότερους χαζούς λόγους.
Δεν έχω περάσει κανένα πεδίο, που με οδηγεί στο να μην έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου σχετικά με αυτά τα μαθήματα. Κατ' επέκταση πιστεύω ότι για να περάσεις αυτά τα μαθήματα (7 πεδία συνολικά-και βάζω και τα επιλεγόμενα μέσα γιατί είναι respect αντικείμενο και πιστεύω ότι αν πας τηλεπ επιβάλλεται να τα πάρεις) πρέπει να γίνεις μύστης και για να το πετύχω αυτό (τουλάχιστον με τις δικές μου δυνατότητες) θα χρειαστώ πάνω από 5 χρόνια σίγουρα.
Αστεία αστεία, ο software engineer λέει άσχημα.
Αστεία αστεία, για αυτό μπήκα στη σχολή και μόνο αυτό snobάρω πλέον και δεν θέλω να ασχοληθώ για μερικούς σοβαρούς και λιγότερους χαζούς λόγους.
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Εγώ γενικά ήθελα με software να ασχοληθώ, να γίνω πληροφορικάριος (όχι software engineer).
Είδα ότι δε γίνεται και έλεγα "τι μαλακίες, software engineer και @@ μπλε".
Είδα όμως μετά ότι και οι αλγόριθμοι και τα πολύ θεωρητικά είναι βαρετά τελικά, ενώ και το να μάθεις την κάθε λεπτομέρεια με ακρίβεια για μια γλώσσα προγραμματισμού ή για τους υπολογιστές γενικά (που είναι πολύ εγκυκλοπαιδική κατά τη γνώμη μου επιστήμη, δεν μπορώ να τα μαθαίνω απ'έξω αυτά και να γίνω "μύστης" όπως λες) είναι βλακεία και βαρετό. Και η δουλειά του programmer είναι από τα πιο ηλίθια και ψυχοφθόρα πράγματα στον κόσμο.
Επομένως λέω "γάμα τα, μόνο για χόμπι είναι γαμάτα αυτά" αναθεωρώντας για τον software engineer, ο οποίος είναι ένας τυπάς που τελικά δεν ξέρει τόσες λεπτομέρειες αλλά ξέρει λίγο απ'όλα, μπορεί να μη γράφει τόσο κώδικα αλλά ξέρει να διαχειρίζεται ένα σύστημα, είτε το κομμάτι του λογισμικού του, είτε τα ηλεκτρονικά-αυτοματιστικά του (είτε τελικά και όλα μαζί) ώστε να δουλεύει με ικανοποιητικό τρόπο. Πρέπει να είναι πολύ ωραία δουλειά.
Δηλαδή αρχικά ήμουν "yay IT, fuck software engineers" και τώρα είμαι "fuck IT, yay software engineers". Τι θα πει αυτό για τους τομείς; Ότι τελικά μου φαίνεται καλύτερος απ'ό,τι πριν ο τομέας ηλεκτρονικής & η/υ μιας και το ότι έχει περισσότερα πράγματα μπλεγμένα μέσα σε κάνει πιο ολοκληρωμένο που τελικά δεν ξέρω αν αυτό είναι που μετράει, πάντως αυτό είναι που εγώ θα άντεχα. Τώρα, γενικά δεν ξέρω αν πράγματι το IT σακάρει μιας και τώρα που μιλάμε δεν ξέρω πολλά απ'αυτό, αλλά νομίζω ότι μετά από ένα σημείο γίνεται απλώς κουραστικό. Και πολύ αστείος μπορεί να μας φαίνεται ο Moss, αλλά φοβάμαι ότι δε θα'ναι και πολύ όμορφο θέαμα να με βλέπω σε μερικά χρόνια να μετράω ένα ένα πόσα staples έχει μέσα το συρραπτικό.
Τελικά πάω τηλεπ όμως για άλλους λόγους, διότι βλέπω ότι και αυτά μου αρέσουν ενώ με τους υπολογιστές μπορώ να ασχολούμαι κάπως χομπιστικά + ότι έχω κάποια κακή εμπειρία με καθηγητές/μαθήματα του τομέα η/υ (όπως αυτά που λες εσύ για τα πεδία).
Έτσι που τα λέω, θα έπρεπε να φαίνομαι πιο διχασμένος απ'ό,τι πριν για το αν θα πρέπει να πάω τηλεπ ή η/υ αλλά βαρέθηκα να το σκέφτομαι και έφτασε τελευταία μέρα. Πάω τηλεπ γιατί έτσι είχα σκεφτεί πριν κάποιο καιρό κι ό,τι γίνει ας γίνει. Στην τελική, ο Συμεωνίδης λέει κάποιοι κάνουν μια άσχετη διπλωματική (π.χ. σχετική με Η/Υ) και εκεί κάνουν στροφή στην πορεία τους αν θέλουν.
Είδα ότι δε γίνεται και έλεγα "τι μαλακίες, software engineer και @@ μπλε".
Είδα όμως μετά ότι και οι αλγόριθμοι και τα πολύ θεωρητικά είναι βαρετά τελικά, ενώ και το να μάθεις την κάθε λεπτομέρεια με ακρίβεια για μια γλώσσα προγραμματισμού ή για τους υπολογιστές γενικά (που είναι πολύ εγκυκλοπαιδική κατά τη γνώμη μου επιστήμη, δεν μπορώ να τα μαθαίνω απ'έξω αυτά και να γίνω "μύστης" όπως λες) είναι βλακεία και βαρετό. Και η δουλειά του programmer είναι από τα πιο ηλίθια και ψυχοφθόρα πράγματα στον κόσμο.
Επομένως λέω "γάμα τα, μόνο για χόμπι είναι γαμάτα αυτά" αναθεωρώντας για τον software engineer, ο οποίος είναι ένας τυπάς που τελικά δεν ξέρει τόσες λεπτομέρειες αλλά ξέρει λίγο απ'όλα, μπορεί να μη γράφει τόσο κώδικα αλλά ξέρει να διαχειρίζεται ένα σύστημα, είτε το κομμάτι του λογισμικού του, είτε τα ηλεκτρονικά-αυτοματιστικά του (είτε τελικά και όλα μαζί) ώστε να δουλεύει με ικανοποιητικό τρόπο. Πρέπει να είναι πολύ ωραία δουλειά.
Δηλαδή αρχικά ήμουν "yay IT, fuck software engineers" και τώρα είμαι "fuck IT, yay software engineers". Τι θα πει αυτό για τους τομείς; Ότι τελικά μου φαίνεται καλύτερος απ'ό,τι πριν ο τομέας ηλεκτρονικής & η/υ μιας και το ότι έχει περισσότερα πράγματα μπλεγμένα μέσα σε κάνει πιο ολοκληρωμένο που τελικά δεν ξέρω αν αυτό είναι που μετράει, πάντως αυτό είναι που εγώ θα άντεχα. Τώρα, γενικά δεν ξέρω αν πράγματι το IT σακάρει μιας και τώρα που μιλάμε δεν ξέρω πολλά απ'αυτό, αλλά νομίζω ότι μετά από ένα σημείο γίνεται απλώς κουραστικό. Και πολύ αστείος μπορεί να μας φαίνεται ο Moss, αλλά φοβάμαι ότι δε θα'ναι και πολύ όμορφο θέαμα να με βλέπω σε μερικά χρόνια να μετράω ένα ένα πόσα staples έχει μέσα το συρραπτικό.
Τελικά πάω τηλεπ όμως για άλλους λόγους, διότι βλέπω ότι και αυτά μου αρέσουν ενώ με τους υπολογιστές μπορώ να ασχολούμαι κάπως χομπιστικά + ότι έχω κάποια κακή εμπειρία με καθηγητές/μαθήματα του τομέα η/υ (όπως αυτά που λες εσύ για τα πεδία).
Έτσι που τα λέω, θα έπρεπε να φαίνομαι πιο διχασμένος απ'ό,τι πριν για το αν θα πρέπει να πάω τηλεπ ή η/υ αλλά βαρέθηκα να το σκέφτομαι και έφτασε τελευταία μέρα. Πάω τηλεπ γιατί έτσι είχα σκεφτεί πριν κάποιο καιρό κι ό,τι γίνει ας γίνει. Στην τελική, ο Συμεωνίδης λέει κάποιοι κάνουν μια άσχετη διπλωματική (π.χ. σχετική με Η/Υ) και εκεί κάνουν στροφή στην πορεία τους αν θέλουν.
Joseph- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 2242
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ και παλι ΜΠΡΑΒΟ....ας ελπισουμε αυτο να αποτελει οιωνο οτι θα ακολουθηθει μια παρομοια κατευθυνση γενικα στην κοινωνια και το πολιτικο σκηνικο...
φυσικα αναφερομαι στον Γεωργιο Μπαμπινιωτη...ο οποιος απο σμρ το βραδυ αποτελει τον νεο μας υπουργο παιδειας...(μεχρι να γινουν εκλογες βεβαια)...
bye bye διαμαντοπουλου...στα τσακιδια ...(την εβαλαν υπουργο αναπτυξης, τρομαρα της και τρομαρα τους...να δουμε τι εξυπνα πραματα θα κανει και εκει για το καλο της ελλαδας...)
φυσικα αναφερομαι στον Γεωργιο Μπαμπινιωτη...ο οποιος απο σμρ το βραδυ αποτελει τον νεο μας υπουργο παιδειας...(μεχρι να γινουν εκλογες βεβαια)...
bye bye διαμαντοπουλου...στα τσακιδια ...(την εβαλαν υπουργο αναπτυξης, τρομαρα της και τρομαρα τους...να δουμε τι εξυπνα πραματα θα κανει και εκει για το καλο της ελλαδας...)
Phoenix- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Βεροια
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Phoenix έγραψε:ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ και παλι ΜΠΡΑΒΟ....ας ελπισουμε αυτο να αποτελει οιωνο οτι θα ακολουθηθει μια παρομοια κατευθυνση γενικα στην κοινωνια και το πολιτικο σκηνικο...
φυσικα αναφερομαι στον Γεωργιο Μπαμπινιωτη...ο οποιος απο σμρ το βραδυ αποτελει τον νεο μας υπουργο παιδειας...(μεχρι να γινουν εκλογες βεβαια)...
bye bye διαμαντοπουλου...στα τσακιδια ...(την εβαλαν υπουργο αναπτυξης, τρομαρα της και τρομαρα τους...να δουμε τι εξυπνα πραματα θα κανει και εκει για το καλο της ελλαδας...)
wat σοβαρά;
Πώρωση.
Joseph- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 2242
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Phoenix έγραψε:ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ και παλι ΜΠΡΑΒΟ....ας ελπισουμε αυτο να αποτελει οιωνο οτι θα ακολουθηθει μια παρομοια κατευθυνση γενικα στην κοινωνια και το πολιτικο σκηνικο...
φυσικα αναφερομαι στον Γεωργιο Μπαμπινιωτη...ο οποιος απο σμρ το βραδυ αποτελει τον νεο μας υπουργο παιδειας...(μεχρι να γινουν εκλογες βεβαια)...
Ψάξου. Εκτίθεσαι...
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
τι ρε....αφου εγινε υπουργος παιδειας....εκτος αν δεν συμφωνεις με την επιλογη του μπαμπινιωτη για υπουργο παιδειας...AEK21 έγραψε:Ψάξου. Εκτίθεσαι...
Phoenix- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Βεροια
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Ναι διαφωνώ με την επιλογή του. Και για να τεκμηριωσω την θέση μου, ρωτήστε τις μανάδες σας που είναι εκπαιδευτικοί πόσο καλα τα είχε παει στην προηγούμενη θητεία του.
Όχι μόνο αυτο, αλλα αν σκεφτείς γιατι τον έβαλαν θα δεις ότι το πανε για συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΝΔ μετα τις εκλογές, γιατι είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο Μπ. είναι δεξιός.
Όχι μόνο αυτο, αλλα αν σκεφτείς γιατι τον έβαλαν θα δεις ότι το πανε για συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΝΔ μετα τις εκλογές, γιατι είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο Μπ. είναι δεξιός.
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
ενταξει, τι να πω..δεν εχω ασχοληθει και τοσο με τον μπαμπινιωτη...γνωριζω μονο οτι εχω ακουσει κατα καιρους...
περαν ολων αυτων ομως, ο μπαμπινιωτης ειναι αδιαμφισβητητα ενας μορφωμενος ανθρωπος, με σωστες σκεψεις και ιδεες...και κρινοντας απο τις αποψεις του για τα πανεπιστημια, οτι δλδ δεν πρεπει να ειναι χωροι πολιτικης δρασης οπως ειναι τωρα, αλλα χωροι μαθησης, ερευνας και αναπτυξης..κατι το οποιο δεν συμβαινει με τπτ τωρα...
απο την αλλη, ενταξει εννοειται οτι για κανεναν δεν μπορεις να εισαι 100% σιγουρος...το αν δεν θα ειναι αντικειμενικος κανοντας αλλαγες υπερ των φιλολογων ή της φιλολογιας (γιατι αυτος ειναι ο τομεας του και εχει εκφρασει αρκετες τετοιες ιδεες που κατα την γνωμη μου ειναι δεν ειναι λογικες) ή οτι γενικα δεν θα δρασει παραλογα, ειναι αλλο θεμα...
απλα η αναθεση του υπουργιου σε καποιον σχετικο με την παιδεια ειναι καλυτερο απο το να εμπαινε καποιος ασχετος οπως η διαμαντοπουλου...
οσο για την συνεργασια πασοκ-νδ που ειπες, καλα δεν πιστευω οτι χρειαζοταν καποιος να ακουσει αυτο για να ειναι σχεδον σιγουρος οτι θα συνεργαζοντουσαν μετα τις εκλογες...
περαν ολων αυτων ομως, ο μπαμπινιωτης ειναι αδιαμφισβητητα ενας μορφωμενος ανθρωπος, με σωστες σκεψεις και ιδεες...και κρινοντας απο τις αποψεις του για τα πανεπιστημια, οτι δλδ δεν πρεπει να ειναι χωροι πολιτικης δρασης οπως ειναι τωρα, αλλα χωροι μαθησης, ερευνας και αναπτυξης..κατι το οποιο δεν συμβαινει με τπτ τωρα...
απο την αλλη, ενταξει εννοειται οτι για κανεναν δεν μπορεις να εισαι 100% σιγουρος...το αν δεν θα ειναι αντικειμενικος κανοντας αλλαγες υπερ των φιλολογων ή της φιλολογιας (γιατι αυτος ειναι ο τομεας του και εχει εκφρασει αρκετες τετοιες ιδεες που κατα την γνωμη μου ειναι δεν ειναι λογικες) ή οτι γενικα δεν θα δρασει παραλογα, ειναι αλλο θεμα...
απλα η αναθεση του υπουργιου σε καποιον σχετικο με την παιδεια ειναι καλυτερο απο το να εμπαινε καποιος ασχετος οπως η διαμαντοπουλου...
οσο για την συνεργασια πασοκ-νδ που ειπες, καλα δεν πιστευω οτι χρειαζοταν καποιος να ακουσει αυτο για να ειναι σχεδον σιγουρος οτι θα συνεργαζοντουσαν μετα τις εκλογες...
Phoenix- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Βεροια
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
Εξαιρετικός επιστήμονας (τελεία) . Δεν βλέπω τις σωστές σκέψεις του πουθενά όμως.Phoenix έγραψε:περαν ολων αυτων ομως, ο μπαμπινιωτης ειναι αδιαμφισβητητα ενας μορφωμενος ανθρωπος, με σωστες σκεψεις και ιδεες.
Το 'χουμε πει πολλάκις, και το χουνε πει και καθηγητές εντός της σχολής, το πανεπιστήμιο δεν -σε κεφαλαία για περισσότερη έμφαση: ΔΕΝ- είναι μόνο μάθηση, έρευνα και ανάπτυξη. Είναι προφανώς ο κυριότερος χώρος πολιτικοποίησης κάθε ανθρώπου, παγκοσμίως.και κρινοντας απο τις αποψεις του για τα πανεπιστημια, οτι δλδ δεν πρεπει να ειναι χωροι πολιτικης δρασης οπως ειναι τωρα, αλλα χωροι μαθησης, ερευνας και αναπτυξης..κατι το οποιο δεν συμβαινει με τπτ τωρα...
το αν δεν θα ειναι αντικειμενικος κανοντας αλλαγες υπερ των φιλολογων ή της φιλολογιας (γιατι αυτος ειναι ο τομεας του και εχει εκφρασει αρκετες τετοιες ιδεες που κατα την γνωμη μου ειναι δεν ειναι λογικες)
Δεν είναι αυτός ο λόγος που τα σκάτωσε παλιότερα ή τον φοβόμαστε τώρα. Και η μάνα μου είναι φιλόλογος οπότε αν ίσχυε αυτό δεν θα τον έβριζε.
Γλωσσολόγος είναι, όχι παιδαγωγός.απλα η αναθεση του υπουργιου σε καποιον σχετικο με την παιδεια
Φυσικά, απλά αποτελεί ένα δείγμα.οσο για την συνεργασια πασοκ-νδ που ειπες, καλα δεν πιστευω οτι χρειαζοταν καποιος να ακουσει αυτο για να ειναι σχεδον σιγουρος οτι θα συνεργαζοντουσαν μετα τις εκλογες...
edit: Δεν είναι του στυλ μου να απαντάω έτσι, αλλά αν σε πείραξε μπορώ να σου στείλω αύριο τις αιμορροίδες του παππού μου για να συνοδέψεις τη μακαρονάδα σου.
AEK21- Άνιωθος
- Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 107
Τόπος : Москва́
Απ: Εκπαίδευση/Πανεπιστήμια
ελα το ξερεις οτι δεν εννοω αυτο..και καταλαβες παρα πολυ καλα τι εννοω..απλα θελεις να πεις κατι εξυπνο ως αντιλογο...AEK21 έγραψε:Το 'χουμε πει πολλάκις, και το χουνε πει και καθηγητές εντός της σχολής, το πανεπιστήμιο δεν -σε κεφαλαία για περισσότερη έμφαση: ΔΕΝ- είναι μόνο μάθηση, έρευνα και ανάπτυξη. Είναι προφανώς ο κυριότερος χώρος πολιτικοποίησης κάθε ανθρώπου, παγκοσμίως.
παραδειγμα εφερα ενος "κακου" των αποψεων του μπαμπινιωτη που θεωρω αρκετα σημαντικες ωστε να γινει κατι λαθος στην παιδεια γενικοτερα...(και παλι ηθελες απλα κατι να πεις)AEK21 έγραψε:Δεν είναι αυτός ο λόγος που τα σκάτωσε παλιότερα ή τον φοβόμαστε τώρα. Και η μάνα μου είναι φιλόλογος οπότε αν ίσχυε αυτό δεν θα τον έβριζε.
θα ηθελα να μου πεις σε παρακαλω τους λογους που τα σκατωσε γιατι οπως ειπα και πριν δεν εχω ασχοληθει πολυ...
και παλι ηθελες απλα κατι να πεις...AEK21 έγραψε:Γλωσσολόγος είναι, όχι παιδαγωγός.
ειναι γλωσσολογος, φιλολογος, προεδρος του Τμηματος Φιλολογιας της Φιλοσοφικης Σχολης και πολλα ακομα...βιογραφικο......οποτε ναι...εχει σχεση με την παιδεια...
και παλι απλα ηθελες κατι να πεις...AEK21 έγραψε:edit: Δεν είναι του στυλ μου να απαντάω έτσι, αλλά αν σε πείραξε μπορώ να σου στείλω αύριο τις αιμορροίδες του παππού μου για να συνοδέψεις τη μακαρονάδα σου.
Phoenix- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 04/12/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Βεροια
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης